Charlottenlund videregående skole

   
Tekstanalyse: ei innføring
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Tekstanalyse: ei innføring
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Nynorsk)
Hylleplassering
  • 808.066 S
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2014
Noter
  • I informasjonssamfunnet møter vi enorme mengder tekstar av ulike slag. Meir enn nokon gong er det viktig å kunne stille spørsmål ved korleis verda blir framstilt i reklame, haldningskampanjar, bloggar, avistekstar og sosiale media. Denne boka handler om korleis vi kan analysere slike sakprosatekstar kritisk. Forfattarane hentar teori og metodisk tilnærming fra diskursanalyse, sosialsemiotikk og pragmatikk, og viser korleis ein kan analysere både språklege og visuelle framstillingsmåtar. Boka inneheld ei rekkje illustrerande analyseeksempel og forslag til framgangsmåtar for tekstanalyse i praksis. Forfattarane kjem også med innspel til korleis ein kan arbeide med tekstanalyse i skulen. Boka eignar seg for lærarar i skulen, studentar og fagfolk i lærarutdanningane, i fag som norsk, kommunikasjonsfag, samfunnsfag og for andre som arbeider med å skape eller vurdere tekstlege framstillingar.
ISBN
  • 978-82-02-40040-8
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*000     nam         1      
*00138049
*008140410s               ar         0 nno 9
*015  $a150162013$bBokbasen AS
*019  $bl
*020  $a978-82-02-40040-8$bh.
*0820 $a808.066$zh$223/nor
*096  $a808.066 S
*10010$aSkovholt, Karianne$jn.$d1970-
*24510$aTekstanalyse$bei innføring$cKarianne Skovholt, Aslaug Veum
*260  $aOslo$bCappelen Damm akademisk$c2014
*300  $a178 s.$bkol. ill.
*520  $aI informasjonssamfunnet møter vi enorme mengder tekstar av ulike slag. Meir enn nokon gong er det viktig å kunne stille spørsmål ved korleis verda blir framstilt i reklame, haldningskampanjar, bloggar, avistekstar og sosiale media.    Denne boka handler om korleis vi kan analysere slike sakprosatekstar kritisk. Forfattarane hentar teori og metodisk tilnærming fra diskursanalyse, sosialsemiotikk og pragmatikk, og viser korleis ein kan analysere både språklege og visuelle framstillingsmåtar. Boka inneheld ei rekkje illustrerande analyseeksempel og forslag til framgangsmåtar for tekstanalyse i praksis. Forfattarane kjem også med innspel til korleis ein kan arbeide med tekstanalyse i skulen.   Boka eignar seg for lærarar i skulen, studentar og fagfolk i lærarutdanningane, i fag som norsk, kommunikasjonsfag, samfunnsfag og for andre som arbeider med å skape eller vurdere tekstlege framstillingar.
*650 0$aFaglitteratur
*650  $aLitterære virkemidler
*650  $aTekstanalyse
*70010$aVeum, Aslaug$emedforf.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Charlottenlund videregående skole808.066 S