Forfatter
Tittel Tekstanalyse: ei innføring
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter I informasjonssamfunnet møter vi enorme mengder tekstar av ulike slag. Meir enn nokon gong er det viktig å kunne stille spørsmål ved korleis verda blir framstilt i reklame, haldningskampanjar, bloggar, avistekstar og sosiale media. Denne boka handler om korleis vi kan analysere slike sakprosatekstar kritisk. Forfattarane hentar teori og metodisk tilnærming fra diskursanalyse, sosialsemiotikk og pragmatikk, og viser korleis ein kan analysere både språklege og visuelle framstillingsmåtar. Boka inneheld ei rekkje illustrerande analyseeksempel og forslag til framgangsmåtar for tekstanalyse i praksis. Forfattarane kjem også med innspel til korleis ein kan arbeide med tekstanalyse i skulen. Boka eignar seg for lærarar i skulen, studentar og fagfolk i lærarutdanningane, i fag som norsk, kommunikasjonsfag, samfunnsfag og for andre som arbeider med å skape eller vurdere tekstlege framstillingar.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 nam 1
*00138049
*008140410s ar 0 nno 9
*015 $a150162013$bBokbasen AS
*019 $bl
*020 $a978-82-02-40040-8$bh.
*0820 $a808.066$zh$223/nor
*096 $a808.066 S
*10010$aSkovholt, Karianne$jn.$d1970-
*24510$aTekstanalyse$bei innføring$cKarianne Skovholt, Aslaug Veum
*260 $aOslo$bCappelen Damm akademisk$c2014
*300 $a178 s.$bkol. ill.
*520 $aI informasjonssamfunnet møter vi enorme mengder tekstar av ulike slag. Meir enn nokon gong er det viktig å kunne stille spørsmål ved korleis verda blir framstilt i reklame, haldningskampanjar, bloggar, avistekstar og sosiale media. Denne boka handler om korleis vi kan analysere slike sakprosatekstar kritisk. Forfattarane hentar teori og metodisk tilnærming fra diskursanalyse, sosialsemiotikk og pragmatikk, og viser korleis ein kan analysere både språklege og visuelle framstillingsmåtar. Boka inneheld ei rekkje illustrerande analyseeksempel og forslag til framgangsmåtar for tekstanalyse i praksis. Forfattarane kjem også med innspel til korleis ein kan arbeide med tekstanalyse i skulen. Boka eignar seg for lærarar i skulen, studentar og fagfolk i lærarutdanningane, i fag som norsk, kommunikasjonsfag, samfunnsfag og for andre som arbeider med å skape eller vurdere tekstlege framstillingar.
*650 0$aFaglitteratur
*650 $aLitterære virkemidler
*650 $aTekstanalyse
*70010$aVeum, Aslaug$emedforf.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening