Tittel Merkevarens hemmelighet [DVD]
Språk
Hylleplassering
Eier
Klassifikasjon
Emne
Serie
År
Noter Kun til bruk i undervisning
Opptaksår: 2013
Alex Riley tror han er immun mot merkevarer. Når det gjelder merkevarer fra mote, teknologi og mat går han bare for det billigste og hva som fungerer. Han er overbevist om at han ikke er forført av reklamen og kjendisanbefalingene som omgir de store globale merkevarene. Men hvorfor kom et par Adidas joggesko inn i garderoben hans, en boks Heinz Baked Beans i handletrilla? Og hvorfor har han Nokia mobiltelefon i lomma fremfor en av et annet merke? Med hjelp av markedsførere, hjerneforskere og ekslusiv tilgang til merkevareverden prøver Alex å finne ut hvorfor vi kjøper, stoler på og forguder merkevarer.
Teknologi. Hva gjør de store merkevareaktørene for å få oss i garnet? Alex Riley undersøker metodene de bruker for å finne ut hvorfor vi kjøper det ene merket fremfor de andre.
Mote. Ikke alle ville betalt 100 pund i måneden for å leie en designerveske, men mange av oss har skapene fulle av merkeklær. Alex Riley dukker ned i kleshaugen for å finne ut hvordan milliardselskapene jobber med salg og markedsføring.
Mat. Hva får oss til å velge et matmerke og ikke et annet? Alex Riley går de globale mat-og drikkeprodusentene etter i sømmene. Hvordan har de klart å få oss til å kjøpe akkurat deres varer om og om igjen.
3 program á 50 min.
1. Teknologi. - 2. Mote. - 3. Mat.
Tilgjengelige
Venteliste
*000 gm
*00134473
*007vd
*008141003 no nob
*019 $bee
*082 $a658.8
*082 $a658.82
*082 $a659.1
*096 $aUV 658.8 MER
*24510$aMerkevarens hemmelighet$hDVD
*260 $aVolda$bAV-senteret$c2013
*300 $a2 optiske videoplater (DVD) (150 min.)$blyd, kol.
*440 $aUndervisningsvideo
*500 $aKun til bruk i undervisning
*500 $aOpptaksår: 2013
*505 $a3 program á 50 min.
*505 $a1. Teknologi. - 2. Mote. - 3. Mat.
*520 $aAlex Riley tror han er immun mot merkevarer. Når det gjelder merkevarer fra mote, teknologi og mat går han bare for det billigste og hva som fungerer. Han er overbevist om at han ikke er forført av reklamen og kjendisanbefalingene som omgir de store globale merkevarene. Men hvorfor kom et par Adidas joggesko inn i garderoben hans, en boks Heinz Baked Beans i handletrilla? Og hvorfor har han Nokia mobiltelefon i lomma fremfor en av et annet merke? Med hjelp av markedsførere, hjerneforskere og ekslusiv tilgang til merkevareverden prøver Alex å finne ut hvorfor vi kjøper, stoler på og forguder merkevarer.
*520 $aTeknologi. Hva gjør de store merkevareaktørene for å få oss i garnet? Alex Riley undersøker metodene de bruker for å finne ut hvorfor vi kjøper det ene merket fremfor de andre.
*520 $aMote. Ikke alle ville betalt 100 pund i måneden for å leie en designerveske, men mange av oss har skapene fulle av merkeklær. Alex Riley dukker ned i kleshaugen for å finne ut hvordan milliardselskapene jobber med salg og markedsføring.
*520 $aMat. Hva får oss til å velge et matmerke og ikke et annet? Alex Riley går de globale mat-og drikkeprodusentene etter i sømmene. Hvordan har de klart å få oss til å kjøpe akkurat deres varer om og om igjen.
*650 $aMerkevarer
*650 $aMarkedsføring
*650 $aSalg
*650 $aReklame
*740 $aTeknologi
*740 $aMote
*740 $aMat
*850 $aRINGVEVG
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening