Charlottenlund videregående skole

Sosiale historier som metode: hjelp til å fremme sosial forståelse og fungering ved autisme og synshemning
Huskelisten er tom
Vis
Tittel
  • Sosiale historier som metode: hjelp til å fremme sosial forståelse og fungering ved autisme og synshemning
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 371.94 N
Eier
  • Charlottenlund vgs.
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2013
Noter
  • Har bibliografi, innholdsfortegnelse
ISBN
  • 978-82-446-2156-4
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00001004nam  2200277   4500
*000     n
*00134793
*008140404                a          0 nob 2
*015  $a9858035$bBibliofilID
*019  $bl
*020  $a978-82-446-2156-4$bh.$cNkr 368.00
*035  $a0421346
*0823 $a371.94
*096  $a371.94 N
*24500$aSosiale historier som metode$bhjelp til å fremme sosial forståelse og fungering ved autisme og synshemning$cMay Nyheim... [et al.]
*260  $aOslo$bKommuneforl.$c2013
*300  $a198 s.$bill.
*505  $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse
*650  $aAutisme
*650  $aBarn
*650  $aBlindhet
*650  $aSpesialundervisning
*650  $aSvaksynthet
*700 0$aNyheim, May$jn.
*850  $aCharlottenlund vgs.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Elevtjenesten371.94 N