Charlottenlund videregående skole

Absolutt alt du noensinne trenger å vite om merkevarebygging: de enkle prinsippene som vil få folk til å lytte til deg, enten du tar ordet i styremøtet hos Coca-Cola eller i bygdelaget
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Absolutt alt du noensinne trenger å vite om merkevarebygging: de enkle prinsippene som vil få folk til å lytte til deg, enten du tar ordet i styremøtet hos Coca-Cola eller i bygdelaget
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 658.8 B
Eier
  • Charlottenlund vcgs
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2020
Noter
  • Alle bedrifter, organisasjoner og produkter som gjør det bra har én ting felles: Et godt rykte! Det er hva merkevarebygging går ut på, og intet annet. I denne praktiske boken får du med usvikelig logikk forståelsen av hvordan dette henger sammen. Og ikke minst vil du forstå at dette er noe du egentlig kan veldig mye om fra før - før du druknet i en skog av vage definisjoner og ugjennomtrengelige fagbegreper som forvirrer mer enn de avklarer. Boken er rettet mot alle ledere som på en enkel og oversiktlig måte vil sette seg inn i hva merkevarebygging er. Her vil du finne like enkle forklaringer på hva strategi i merkevarebygging er og hvordan du enkelt utvikler din egen evighetsstrategi som bare vokser seg sterkere jo lenger den kommuniseres. All this, and more!
ISBN
  • 978-82-7146-379-3
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00001874nam  22002651  4500
*00139521
*008200429s2020    no     ar         00nob 9
*015  $a150347522$bBokbasen AS
*019  $bl
*020  $a978-82-7146-379-3$bib.
*025  $a9788271463793
*040  $aBokbasen AS
*082 0$a658.827$zh$223/nor
*082 0$a658.8$zb$223/nor
*096  $a658.8 B
*10010$aBlichfeldt, Jan$d1955-$jn.
*24510$aAbsolutt alt du noensinne trenger å vite om merkevarebygging$bde enkle prinsippene som vil få folk til å lytte til deg, enten du tar ordet i styremøtet hos Coca-Cola eller i bygdelaget$cJan Blichfeldt ; illustrasjoner: Bjørn Rybakken, Merete Berg Toreg
*260  $a[Oslo]$bHegnar media$c[2020]
*300  $a171 sider$bill.$c22 cm
*520  $aAlle bedrifter, organisasjoner og produkter som gjør det bra har én ting felles: Et godt rykte! Det er hva merkevarebygging går ut på, og intet annet.  I denne praktiske boken får du med usvikelig logikk forståelsen av hvordan dette henger sammen. Og ikke minst vil du forstå at dette er noe du egentlig kan veldig mye om fra før - før du druknet i en skog av vage definisjoner og ugjennomtrengelige fagbegreper som forvirrer mer enn de avklarer.  Boken er rettet mot alle ledere som på en enkel og oversiktlig måte vil sette seg inn i hva merkevarebygging er. Her vil du finne like enkle forklaringer på hva strategi i merkevarebygging er og hvordan du enkelt utvikler din egen evighetsstrategi som bare vokser seg sterkere jo lenger den kommuniseres. All this, and more!
*650 0$aSalgsteknikk
*650  $aMerkevarer
*650  $aVaremerker
*650  $aMarkedsføring
*70010$aRybakken, Bjørn$d1951-$eillustr.$jn.
*70010$aToreg, Merete Berg$d1957-$eillustr.$jn.
*850  $aCharlottenlund vcgs
*90010$aBerg Toreg, Merete$zToreg, Merete Berg$jn.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Charlottenlund videregående skole658.8 B